Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se seznamoval přes internet

Také se seznamujete přes internetové seznamky?

Když už se má osamělost dotkla stropu bytu, v němž bydlím, tak jsem se rozhodl pro seznamování po Internetu. Nejdříve jsem začal dělat virtuální rozruch na jistém chatu, co byl zaměřen na seznamování. A jak už to bývá, propadnul jsem chatování, jen to virtuálně hvízdlo. Do svého profilu jsem umístil fotku, na niž nevypadám tak blbě a snažil jsem se vyplnit po pravdě téměř všechny kolonky. A tak si asi mnozí pomysleli, co je to za bláznivého pošťáka.
 A jak šel tak čas, tak jsem začal plně chápat, co je to být chatovým závislákem. Též jsem plně pochopil pojem dvou slov-virtuální kamarádi. Ke svému úžasu jsem virtuálně krafal o všem možném a i dost o blbostech, což mne přivedlo k myšlence, že začínám blbovatět.
 Mojí hlavní snahou bylo však se pokusit seznámit. A to se začaly dít věci. Některé ženy mně hned vynadaly, co je vůbec oslovuji, z čehož jsem usoudil, že můj pravdivý profil je nenadchnul. Také jsem na onom chatu narazil na nymfomanky a tzv. virtuální sex mě překvapil a v jednom případě se přenesl do reality. Po tomhle sexuálním úletu jsem začal nabývat dojmu, že neoslovuji na Internetu ty pravé. K mému překvapení jsem z nějakého důvodu přitahoval rozvedené i nerozvedené mladé ženy s dětmi. Na obzoru se tedy začalo rýsovat další dobrodružství a v hlavní roli jsem měl být já s některou z oněch paniček. A tak s jednou nastal krátký rozruch, který začal setkáním v jedné pizzerii, kde nás v noci zamkli. Pak následovala návštěva poutě, kde kvůli mému blbému výrazu obličeje zastavili jednu atrakci, a vše bohužel skončilo vzhledem k okolnostem, co nastaly.
 Po obrovském zklamání jsem se nějaký čas seznamkám na Internetu vyhýbal, ale když v reálném životě seznamování končilo fiasky, tak jsem se znovu vrhnul do toho virtuálního. S odhodláním najít si tzv. tu pravou jsem začal být aktivní na jistém seznamovacím serveru. A začal jsem oslovovat jednu mladou ženu za druhou, načež nastalo seznamovací show. Opět jsem dostal od některých vynadáno, co si je vůbec dovoluji oslovit a že nejsem jejich typ. Velkým problémem bylo vůbec se s někým sejít. Některé ženy mě přiváděly v úžas tím, že i po mnoha týdnech dopisování si ani o víkendech na mne nedokázaly najít čas. Poněkud pozdě mi došlo, že některé jsou mistryně ve výmluvách, proč údajně nemají čas. A tak jsem pochopil, že jsem za blbce.
 Jiné však po čase přeci jen souhlasily se schůzkou, což znamenalo, že se z virtuality přesuneme do reality. Avšak jaké to bylo pro mne překvapení, když na místo schůzky ta dotyčná nepřišla a nebrala mi ani telefon. To se mí stalo vícekrát a měl jsem takové tušení, že mne odněkud zdálky sledovaly a z nějakých důvodů kvapně odkráčely pryč. Možná se mne na dálku lekly o)))
 Naštěstí s jinýma se schůzka uskutečnila a proběhla celkem dobře, ale asi jsem na ně nezapůsobil, tak jak si představovaly.  A většinou se už žádné další rande s nimi nekonalo. Zvláštní pocit má člověk, když se má sejít s někým, o němž neví, jak vypadá. To jsou tzv. schůzky naslepo. Když jsem na smluveném místě v těchto případech na tu určitou osobu čekal, tak mi v hlavě kolovalo přehršle otázek. A hlavně ta, jak ta dotyčná bude vypadat. Šok jsem naštěstí nikdy nezažil a jedna taková schůzka znamenala začátek nového vztahu, o který jsem se strašně dlouho snažil. A překvapení bylo to, že ona bydlela jen o dvě ulice dál od domu, kde mám byt. Za to snad mohl Osud. A možná, že také zařídil, že tenhle vztah neměl dlouhého trvání. Držím se však hesla-Nevzdávat to a zkoušet to v reálu i virtuálně. A tak nikdy neztrácejte naději na další vztah, i když to vypadá, že u vás nastal soukromě konec světa.  

Autor: Jan Pinz | pátek 17.4.2009 10:00 | karma článku: 15,09 | přečteno: 1580x
  • Další články autora

Jan Pinz

Když je o Štědrém dni rozruch

Přeji všem blogerkám , blogerům i čtenářům Šťastné a Veselé Vánoce. A ať mají klidné Vánoce na rozdíl od mých postav v téhle ztřeštěné povídce.

23.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,61 | Přečteno: 934x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Pinz

O předvánočním čase na poště

Určitě také mnozí z vás mají konec roku v práci hektický. Pošťáci závěr roku přímo nenávidí.

18.12.2009 v 10:00 | Karma: 9,74 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Osobní

Jan Pinz

Když si pošťák zabouchne klíčky

Takové zabouchnutí klíčků v autě není nic příjemného. Mnohým pošťákům se to stalo. A na tohle téma jsem napsal povídku.

14.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,66 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Pinz

Když má na poštu přijít kontrola

Určitě jste ve své práci zažili situaci, kdy k vám měla přijít kontrola. Na jisté poště se pokaždé vedoucí oprávněně zděsili.

11.12.2009 v 10:00 | Karma: 10,15 | Přečteno: 1227x | Diskuse| Osobní

Jan Pinz

Na sjezdovce

Když nezkušení lyžaři sjíždějí sjezdovku, tak se může dít ledacos. A o tom je tahle povídka.

7.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,29 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jsem jen jeden z těch mnoha, co píši a fotografují.