Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na bowlingu

Také chodíte na bowling?

Když jsem poprvé vstoupil do místnosti, kde se nacházely bowlingové dráhy, tak mi došlo, že to zavání trapasem. Otvory v koulích, do níž se zasouvají prsty, byly pro mne překvapením. A okamžitě jsem si uvědomil, že nebudu moc koule házet ve stylu vrhu koulí či házení kriketového míčku. Sestra mi začala hned vysvětlovat, jakým stylem bych měl koule házet. Zvednutí první koule dopadlo však tak, že jsem její váhu pocítil na noze. Poté mě začala znervózňovat délka dráhy i její šířka a kuželky se mi zdály postavené proklatě daleko.
  Letmými pohledy jsem pozoroval hráče u ostatních drah a bylo mou snahou odpozorovat jejich pohyby. To už mi sestra začala názorně předvádět, jak se má házet. Nadvakrát se koule mihly žlábky a kuželky zůstaly stát. Její přítel si vedl mnohem lépe, načež přišla řada na mne. Volil jsem co nejdelší rozběh a těsně před začátkem dráhy jsem kouli prudce mrštil. Ta se v následujících vteřinách mihla nad drahou v oblouku, na jehož konci dopadla s velkou ránou na povrch dráhy. Všechny přítomné rána překvapila a já jsem byl okamžitě středem pozornosti. Koule skončila ve žlábku a všechny kuželky k mé zlosti zůstaly stát. Na druhý pokus jsem se velmi soustředil, že se mi málem povedlo vběhnout na dráhu a v rozpláclé poloze jsem pak sledoval, jak koule opět sviští žlábkem. Moje první myšlenka poté byla, jestli nejdou nějak žlábky odstranit. Má přítelkyně si vedla skvěle a napoprvé shodila víc jak polovinu kuželek, což mne donutilo k maximálnímu soustředění se na házení.
  V následující hodině jsem házel koule všelijakými způsoby, přičemž mnohokrát dráha duněla pod prudkými dopady koulí. Žlábky mě přiváděly k šílenství a začal jsem mít podezření, že mnou hozené koule shazují kuželky snad omylem. I když jsem se obával, že na sebe ještě strhnu pozornost, tak k mému překvapení se to povedlo mé přítelkyni. Ta hodila prudce kouli, přičemž ona nabrala k našemu úžasu směr zcela mimo dráhu, aby vzápětí za dunivé rány narazila do zábradlí vedle ní. Od něho se okamžitě odrazila, přeletěla žlábek a dopadla zpátky na dráhu. Za okamžik se u nás objevil vyděšený muž, co měl bowling na starost a ptal se nás, co se děje. Tak jsem mu vysvětlil, že má přítelkyně má dost prudkou ránu a trochu vychýlenou mušku. 
  Bowling mě začal bavit a já se začal zaobírat myšlenkou, jak se v jeho hře zdokonalit, aniž bych musel často chodit jej hrát. Počítačové hry mi nabídly skoro dokonalou simulaci bowlingu, ale virtuální trénink nebyl tím pravým ořechovým. To, že bych si ve svém nevelkém bytě zřídil zmenšenou podobu bowlingové dráhy, mi také nepřišlo vhodné, protože by se asi sousedi dost divili, co se to z mého bytu ozývá za rány. A tak jsem aspoň v pokoji nacvičoval rozeběhnutí a hody, přičemž jsem si představoval, že držím v ruce kouli. Při další návštěvě bowlingu jsem však zjistil, že můj domácí trénink byl k ničemu. Koule se mi kutálely ve žlábcích, kuželky ráčily padat občasně a jednou se dokonce mnou hozená koule ocitla na vedlejší dráze k překvapení těch, co na ní hráli. A až tedy někdy uvidíte na bowlingu dělat někoho při hraní rozruch, tak to budu třeba já o)))

Autor: Jan Pinz | pondělí 27.4.2009 10:00 | karma článku: 12,16 | přečteno: 1383x
  • Další články autora

Jan Pinz

Když je o Štědrém dni rozruch

Přeji všem blogerkám , blogerům i čtenářům Šťastné a Veselé Vánoce. A ať mají klidné Vánoce na rozdíl od mých postav v téhle ztřeštěné povídce.

23.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,61 | Přečteno: 934x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Pinz

O předvánočním čase na poště

Určitě také mnozí z vás mají konec roku v práci hektický. Pošťáci závěr roku přímo nenávidí.

18.12.2009 v 10:00 | Karma: 9,74 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Osobní

Jan Pinz

Když si pošťák zabouchne klíčky

Takové zabouchnutí klíčků v autě není nic příjemného. Mnohým pošťákům se to stalo. A na tohle téma jsem napsal povídku.

14.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,66 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Pinz

Když má na poštu přijít kontrola

Určitě jste ve své práci zažili situaci, kdy k vám měla přijít kontrola. Na jisté poště se pokaždé vedoucí oprávněně zděsili.

11.12.2009 v 10:00 | Karma: 10,15 | Přečteno: 1227x | Diskuse| Osobní

Jan Pinz

Na sjezdovce

Když nezkušení lyžaři sjíždějí sjezdovku, tak se může dít ledacos. A o tom je tahle povídka.

7.12.2009 v 10:00 | Karma: 8,29 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Čína dokončuje „neviditelný“ bombardér. Máme lepší, řekl Pentagon

28. dubna 2024  16:26

Číňané oznámili představení svého „neviditelného“ (stealth) bombardéru H-20. Pentagon to ale moc...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jsem jen jeden z těch mnoha, co píši a fotografují.