Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

neti

20. 4. 2009 14:23
štěstí

Asi trochu vím, jak se cítíte. I když spíš než přes seznamku se zkouším seznámit přímo. Ale je jaro, snad to klapne. Hodně štěstí:-)

0 0
možnosti
J

J.P.

20. 4. 2009 18:31
Re: štěstí

:-)Snad vše dobře dopadne.

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

18. 4. 2009 17:01
tak ať to klape

jde to a ne že ne, přeju, aby to klapalo stejně jako mně a mému manželovi (seznámení před 4 lety na internetové seznamce) nebo mojí mamce a jejímu příteli (seznámení před 4 lety na internetové seznamce) ;-)

0 0
možnosti
J

J.P.

18. 4. 2009 17:38
Re: tak ať to klape

:-)Děkuji!

0 0
možnosti
HT

Hanouš

17. 4. 2009 14:08
No,

podle mě jste neměl důvod seznamovat se "neosobně" přes internet. Mě kupříkladu připadáte sympatický  :-) A moje zkušenosti s pošťáky jsou veskrze pozitivní. Většinou to jsou fajn chlapíci (ženský už bývají horší ;-D).

0 0
možnosti
J

J.P.

17. 4. 2009 14:18
Re: No,

:-)Byl to takový paradox, že jsem byl neustále v kontaktu s lidmi a nepodařilo se mi žádnou sbalit. Ale vím o několika pošťácích, kteří měli na svých rajonech něco jako milenecký harém;-D

0 0
možnosti
ZH

Zuzu.mizu

17. 4. 2009 11:41
Já jsem

se taky s mým partnerem seznámila přes internet, jsme spolu bezmála rok a klape to, takže nebojte, ono se nějaká svobodná a bezdětná a bez výmluv snad najde;-D

0 0
možnosti
J

J.P.

17. 4. 2009 12:13
Re: Já jsem

:-)Snad se mi to  konečně podařilo. Člověk se prostě nesmí odradit neúspěchy.

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

17. 4. 2009 11:08
Doufam, ze casem

nekoho najdete :-). Spousta mych znamych nasla sve partnery na internetu a klape jim to :-)

0 0
možnosti
J

J.P.

17. 4. 2009 12:15
Re: Doufam, ze casem

:-)Štěstí se na mne konečně usmálo. Tak už je snad má internetová seznamovací kavalérie minulostí.

0 0
možnosti
G

Gloom

17. 4. 2009 10:59
Přenos virtuálu do reálu

Jeden čas jsem dělal v Brně srazy kecálků z Xchatu a ukázalo se jedno. Když se tam slezlo kolem stovky lidí,nejdřív se mezi sebou bavili ti, co si rozuměli po netu, ale čím dál tím víc se přeskupovali a nakonec se mezi sebou bavili ti, co běželi na souhlasné vlně. Tak se stalo, že osobní setkání naprosto zamíchalo původními virtuálními svazky. Na Xchatu se pak spolu začali bavit lidé, kteří předtím k sobě neměli cestu. Takže osobní setkání přesšlo i do virtuálního světa. Naopak to sice také není těžké, ale rozhodně to nejde jen tak samo od sebe.

První pravidlo by mělo být, že člověk se nemá s lidmi bavit proto, aby si našel vztah. Má se bavit proto, že ho ti lidé baví a ideálně když i on baví je. Když má vzniknout opravdový vztah, tak tam vždycky hraje hlavní roli vzájemná sympatie.

Druhé pravidlo je, že na vzhledu nezáleží. Kolikrát je holka, která není zrovna modelka, daleko příjemnější společnice, než nějaká kráska. Navíc krásky mají na netu tisíce ctitelů a to je velká konkurence.

0 0
možnosti
J

J.P.

17. 4. 2009 12:18
Re: Přenos virtuálu do reálu

:-)Občas se také účastním setkání lidí z jednoho serveru. A při prvním setkání před lety jsem byl překvapen, kdo všechno přišel. Z nicků, co jsem znal, se stala časem jména i tváře. A bylo zajímavé se začít bavit s lidmi, které jsem znal jen virtuálně.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

17. 4. 2009 10:11
Svobodný kluk má chodit se svobodnou holkou.

A ne s matkou cizího dítěte - to je hloupost. Ty ať si hledají rozvedené muže, co už mají vlastní děti.

Velmi dobrý rozbor této problematiky je zde:

http://hamilton.bloguje.cz/579324-chozeni-s-zenou-s-ditetem.php

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jsem jen jeden z těch mnoha, co píši a fotografují.