Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

Wes_Parmalee

5. 9. 2009 8:11
Karma

Pár povedených kousků se vám povedlo!

0 0
možnosti
J

J.P.

5. 9. 2009 11:06
Re: Karma

:-)Děkuji! Pár povedených ještě určitě ve své fotografické sbírce mám.

0 0
možnosti
JK

babacek

5. 9. 2009 8:10
Karma

Moc pěkné.

0 0
možnosti
J

J.P.

5. 9. 2009 11:06
Re: Karma

:-)Díky!

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

5. 9. 2009 8:03
Máte skvělé fotografické vidění

Možná by stálo za to oddělit černobílé a barevné do samostatných částí. I když je to takto zjevně atraktivnější. Lépe by se tím vším ale listovalo - na jeden příspěvek je jich tam moc a člověk ztrácí nejen přehled, ale i chuť si to vychutnat - inu, jako v cukrárně: i těch nejsladších dortů se člověk nakonec přejí.

Odělení černobílých fotografí by jim určitě neublížilo - světelným pojetím máte blízko k Sudkovi a že to by nějaký fotograf!

Mne osobně nejvíc pobavila fotografie Anděla držícího dvě pochodně, v kombinaci s odrazem světel na vodní hladině!

Od hodiny byste ty fotografie mohl paspartovat a nabízet na Karlově mostě, kdyby Vás tam místní mafie pustila. Zkuste je ale nabídnut knihkupeckému domu Luxor. Tam prodávají foto-miniatury Prahy a ty Vaše jsou neskonale lepší než ta jejich nabídka. Třeba Vám poradí nebo Vás rovnou "koupí" - protože je škoda tuhle krásu nenabídnout návštěvníkům Prahy...

Ale to už pochopitelně myslím moc komerčně. Každopádně - děkuji za krásný zážitek.

0 0
možnosti
J

J.P.

5. 9. 2009 11:37
Re: Máte skvělé fotografické vidění

:-)Děkuji! Už v minulosti mi několik lidí řeklo, že mám fotografické vidění. Já jsem je nebral příliš vážně, protože podobně fotografuje spousta lidí. Hodně jsem"studoval" fotografické umění řady našich fotografů od 19. století až po 20. století. A velmi mě ovlivnil Sudek, Plicka a Sitenský. Nad jejich fotografiemí jsem strávil spousty času. A pak jsem zcela jinak začal vnímat Prahu. Ta socha anděla na Čechově mostě byla už mnohokráte fotografovaná, ale asi zatím nikoho nenapadlo jí vyfotit v noci z toho úhlu jako já. Do Luxoru chodím často a pokaždé se tam zaseknu nad knihami Prahy.:-)

0 0
možnosti
MM

Monty M.

5. 9. 2009 1:43
mm

Nadherny fotky!!!

0 0
možnosti
J

J.P.

5. 9. 2009 2:13
Re: mm

:-)Též děkuji!

0 0
možnosti
S

st.st

4. 9. 2009 20:24
Tak 022 je fajnovka

karma

Stanislav S.

0 0
možnosti
J

J.P.

4. 9. 2009 20:40
Re: Tak 022 je fajnovka

:-)Děkuji. To je obelisk na Pražském hradě. V tu dobu tam naštěstí bylo prázdno.

0 0
možnosti
O

OpalenySpoluobcan

4. 9. 2009 17:56
a jak

jsem četl - tohle nafotit coolpixem - ty seš fakt šikovný!!!!

0 0
možnosti
O

OpalenySpoluobcan

4. 9. 2009 17:55
no teda.

ty musíš fotit profi, protože tohle je super kvalita!!

0 0
možnosti
J

J.P.

4. 9. 2009 18:08
Re: no teda.

:-)Díky. Fotografuji zatím jen pro radost.:-)

0 0
možnosti
K

kuckyas

4. 9. 2009 16:56
Je to opravdu krásné,

fakticky jsou nejlepší ty černobílé, s těma zářícíma světlama. Při pohledu na ně jako by se člověk vracel do minulosti a říkal si kde jsou ti lidé co tam dříve tak rádi bydleli a chodili. Už tu chodí jiní lldé, ti taky odejdou a chodníčky a domky budou jen trochu ošoupanější.... Přesně tak. Tebe Praho bych tak nerad opouštěl....R^

0 0
možnosti
J

J.P.

4. 9. 2009 17:20
Re: Je to opravdu krásné,

:-)Děkuji. To jste moc hezky napsal. Co já se naprohlížel černobílých fotografií z 19 a 20. století. To mne hodně ve fotografování ovlivnilo.

0 0
možnosti
M

Mufu

4. 9. 2009 16:09
Nejhezčí

jsou ty černobílé snímky.

0 0
možnosti
J

J.P.

4. 9. 2009 16:19
Re: Nejhezčí

:-)Děkuji. Černobílé fotky mají své kouzlo.

0 0
možnosti
V

viveka77

4. 9. 2009 14:39
Nádhera :-))

Díky a samozřejmě karma veliká.

Z těch fotek cítím atmosféru těch míst jakobych tam byla.

0 0
možnosti
J

J.P.

4. 9. 2009 14:44
Re: Nádhera :-))

:-)Já Vám děkuji! Takhle podobně by to vyfotografovalo určitě spousta lidí. Chce to mít jen trpělivost a chuť se toulat Starou Prahou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jsem jen jeden z těch mnoha, co píši a fotografují.